Vil du bli sekretær i villreinutvalget?

Forollhogna villreinvald kjøper sekretærtjenester og ber nå om tilbud fra lokale aktører med faglig kompetanse.


Arbeidsoppgaver

·        I samarbeid med villreinutvalget ha ansvaret for den daglige driften. Dette innebærer saksbehandling, forberedelse og gjennomføring av årsmøtet sitt vedtak, økonomioppfølging og øvrige sekretærtjenester for villreinutvalget.  

·        Forvaltning av villreinstammen. Herunder bidra til gjennomføring av minimums-, kalve- og strukturtellinger. Oppfølging av bestandsplanen med stammestørrelse, stammestruktur og forslag til fellingskvote.

·        Organisering av oppsyn, samt mindre og større forvaltningsprosjekter.

·        Drift av hjemmeside, facebook-side mm.

 

Organisering av oppsyn og forvaltningsprosjekter, samt drift av hjemmeside kan kjøpes av andre lokale aktører og er derfor ikke direkte knyttet til sekretærfunksjonen.

 

Kvalifikasjoner

·        Kompetanse om villreinforvaltning, saksbehandling, sekretærtjenester og økonomiforvaltning.

·        Løysingsorientert og gode evner til samarbeid.

·        God muntlig og skriftlig fremstillingsevne vil bli vektlagt.

·        Geografisk tilhørighet.


Omfang

Arbeidet vil varierer noe fra år til år, men forventes å minimum utgjøre ca. 170 timer årlig. Sekretærtjenesten vil kunne utvides til å omfatte ulike funksjoner som koordinering oppsyn, ulike forvaltningsprosjekter og drift av hjemmeside etter nærmere avtale. Tjenesten lønnes per time. Kjøring godtgjøres etter statens satser. Det ønskes og inngå en avtale på 4 år, med opsjon på nye 2 år. Sekretæren vil kunne påvirke arbeidstid i stor grad selv, men noe møtetid kveldstid og oppmøte på noen helgedager må forventes.


Søknadsfrist

·        15. desember 2022


Se full utlysning her

Gasta Design